ГАЈИН: НАСТАВЉЕНО ПРВО ОВОГОДИШЊЕ ОЧИТАВАЊЕ ВОДОМЕРА (РТВ „САНТОС“, „КТВ“)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

У изјавама за телевизије „САНТОС“ и „КТВ“ мр Синиша Гајин, руководилац Службе информисања и пословних комуникација ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин говорио је о наставку првог овогодишњег редовног очитавања водомера корисника услуга ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин, које је започето 12. марта у Зрењанину и 6 насељених места, а настављено 9. априла након поделе мартовских рачуна за услуге предузећа.

Редовно очитавање водомера, које се тренутно спроводи у Зрењанину, Клеку, Ечки, Стајићеву, Банатском Деспотовцу, Книћанину и Меленцима, обухвата кориснике широке потрошње, јер се корисници у објектима колективног становања и правна лица очитавају сваког месеца. До када ће се вршити очитавање водомера, када ће и због чега исто бити привремено прекинуто и када поново бити настављено, када ће читачи бити на терену, које су обавезе корисника приликом очитавања, шта се дешава када корисници нису код куће приликом посете читача, где се може истаћи стање водомера и на који наћин корисници могу сами да јаве стање својих водомера, можете сазнати у прилозима поменутих телевизија. Више о начинима пријаве стања водомера и роковима за пријаву можете сазнати на следећем линку http://www.vikzr.rs/prijava-stanja-vodomera/.

Како се за време ванредног стања врши комуникација корисника са предузећем, како се подносе рекламације и захтеви, где се може извршити уплата рачуна без додатних трошкова и који од два броја телефона Службе наплате је ван функције такође можете сазнати у ВИДЕО ПРИЛОЗИМА испод текста.

ВИДЕО ПРИЛОГ „КТВ“ ТЕЛЕВИЗИЈЕ ОБЈАВЉЕН У ЊИХОВОЈ ЦЕНТРАЛНОЈ ИНФОРМАТИВНОЈ ЕМИСИЈИ „ВЕСТИ“

ВИДЕО ПРИЛОГ РТВ „САНТОС“ ОБЈАВЉЕН У ЊИХОВОЈ ЦЕНТРАЛНОЈ ИНФОРМАТИВНОЈ ЕМИСИЈИ „ДАН“

Прочитајте још:

Видео прилоге погледајте на нашем YouTube каналу – Vodovod i kanalizacija Zrenjanin 

Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин

 


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •