Пријава стања водомера

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

ПРИЈАВА СТАЊА ВОДОМЕРА

Служба очитавања водомера налази се у просторијама Корисничког центра у Петефијевој 3 у Зрењанину јер је објекат наплатног места у Гимназијској 16, где се налазила и поменута служба, због санације привремено затворен. Корисници контакт са Службом очитавања водомера могу остварити сваког радног дана од 7,30 до 13,30 часова.

Пријава стања водомера може се извршити на следеће начине: позивањем једног од два фиксна броја телефона, слањем смс поруке или слањем мејла.

Телефоном: позивањем једног од два понуђена броја (радним данима од 07,30 до 13,30 часова) :

535-773 (број телефона и за све потребне информације и договоре у вези очитавања водомера)

530-344

Смс порука: корисници стање водомера могу у било које време доставити на број телефона 064/ 811 60 99 искључиво смс поруком која садржи следеће податке: име и презиме, улица и број, место и тренутно стање водомера. Услуга је доступна 24 часа. Цена слања поруке је стандардна, а дефинисана је ценовником мобилног оператера.

Слање мејлом: стање водомера се може упутити на мејл адресу Службе очитавања водомера sluzba.ocitavanja@vikzr.rs при чему мејл корисника мора да садржи следеће податке: име и презиме, улицу и број, место и тренутно стање водомера. Услуга је доступна 24 часа. На наведену мејл адресу корисници могу остварити и жељену комуникацију са Службом очитавања водомера.

ВАЖНО: Стање водомера за текући месец очитати између 20-ог и 25-ог у месецу, и очитано стање пријавити најкасније до 12 часова 25-ог у месецу!

Напомена: Провера достављених стања водомера извршиће се током првог наредног очитавања водомера, а евентуална разлика између пријављеног и стварног стања водомера биће у целости обрачуната и фактурисана на првом наредном рачуну.


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •