ЗА РЕКЛАМАЦИЈЕ НА РАЧУН ЗАДУЖЕН ЈЕ СОН

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Одлуком Скупштине града Зрењанина од 01.01.2007. године, наплата услуга ЈКП „Водовод и канализација“ али и заосталих потраживања од грађана поверена је Систему обједињене наплате (СОН). Уговором између СОН-а и ЈКП „Водовод и канализација“ дефинисани су међусобни односи који између осталог предвиђају да поред наплате услуга и подношења тужби за наплату заосталих дуговања све рекламације грађана на рачуне ради СОН.

Дакле, уколико грађани имају примедбе на суму која се налази на опоменама пред искључење са мреже, које наши радници деле дужницима, могу се, уз приложене доказе о уплати извршених услуга, обратити СОН-у на шалтерима у улици Слободана Бурсаћа 4 (бивша Тепличка улица), јер се на опоменама налазе износи дуговања које је наше предузеће добило из евиденције, односно базе СОН-а.

ЈКП „Водовод и канализација“ грађани могу упутити жалбе на квалитет воде и спровођење услуга испоруке воде и одвођења отпадних вода, као и на стање које је очитано са водомера корисника након чега се спроводи поновљено очитавање и резултати се, уколико дође до одступања, достављају СОН-у ради евиденције.

Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •