ПРИВРЕМЕНО ИЗМЕШТЕНИ ШАЛТЕР ЗА ПРИЈЕМ РЕКЛАМАЦИЈА И ЗАХТЕВА И БЛАГАЈНА

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Привремено измештени шалтер за пријем рекламација и захтева и благајна који су се налазили у приземљу зграде ЈКП „Водовод и канализација“ у Петефијевој 3. Пријем рекламација и захтева корисника вршиће се на наплатном месту у Гимназијској 16.

Подношење рекламација и захтева вршиће се у наредном периоду на шалтеру наплатног места у Гимназијској 16 у Зрењанину

Због мањих радова на адаптацији простора у приземљу зграде ЈКП „Водовод и канализација“ привремено су измештени шалтери Службе информисања и пословних комуникација – за пријем рекламација и захтева корисника и инфо пулт, као и благајна која се налазила поред поменутих шалтера.

Радно време благајне и шалтера за пријем рекламација и захтева у Гимназијској 16

Од понедељка 30. јула шалтери за пријем рекламација и захтева корисника и инфо пулт налазиће се у просторијама наплатног места у Гимназијској 16 у Зрењанину. За све кориснике који лично желе да поднесу рекламацију или одређени захтев шалтери ће им бити на услузи сваког радног дана од 7,30 до 13,30 часова.

Подсећамо кориснике да рекламације и захтеве могу послати и писаним путем, поштом, на адресу ЈКП „Водовод и канализација“, Петефијева 3, Зрењанин или на мејл адресу info@vikzr.rs .
(више на: http://www.vikzr.rs/podnosenje-reklamacija/)

Шалтер за пријем рекламација и захтева и инфо пулт у Гимназијској 16

Потврде потребне за поступак озакоњења објеката привремено ће се издавати у просторијама Службе наплате (канцеларија број 6) у згради ЈКП „Водовод и канализација“ у Петефијевој 3, сваког радног дана од 7,30 до 13,30 часова.
(више на: http://www.vikzr.rs/potvrda-za-postupak-ozakonjenja-objekta/)

До даљњег неће бити активан број телефона за пријаву стања водомера 593-003, а корисницима који желе да, између 20-ог и 25-ог у месецу, пријаве стање својих водомера и даље су на располагању бројеви телефона 535-773 и 530-344, број за пријаву стања путем СМС поруке 064/811 60 99, као и мејл адреса sluzba.ocitavanja@vikzr.rs .
(више на: http://www.vikzr.rs/prijava-stanja-vodomera/)

Број телефона Службе информисања и пословних комуникација 593-004 такође ће привремено бити ван функције, а контакт са службом корисници могу остварити путем бесплатне инфо линије 0800/024-023 .

Као што је напоменуто привремено неће радити ни шалтер благајне у приземљу зграде ЈКП „Водовод и канализација“, а своје рачуне корисници могу, без плаћања провизије, платити у Гимназијској 16 или на неком од преосталих 8 наплатних места.
(више на: http://www.vikzr.rs/naplatna-mesta/)

Шалтер за пријем рекламација (право) и благајна (десно) у Гимназијској 16

Напомињемо да сем наведених привремених промена, које се пре свега односе на послове везане за Службу информисања и пословних комуникација, других промена везаних за рад служби предузећа и контакт корисника са истима нема.

Видео прилоге погледајте на нашем каналу: you tube Info VIK Zrenjanin

Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин

 

 


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •