ГАЈИН: НАШ РАД СА КОРИСНИЦИМА ПРЕПОЗНАТ КАО ПРИМЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ (РТВ „ВОЈВОДИНА)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Асоцијација потрошача Србије „АПОС“ је у просторијама ЕУ инфо центра у Новом Саду 21. фебруара организовала стручни скуп под називом „Комуналне услуге у Војводини – пренос добре праксе“.

Скуп је отворен презентацијом резултата истраживања „Колико потрошачи познају своја права у области комуналних услуга“ које је спровео АПОС, а које је присутнима пренела правница поменутог удружења Јованка Николић.

Јованка Николић презентује резултата истраживања учесницима скупа које је спровео АПОС (фото: АПОС)

Након презентације спроведеног истраживања била је отворена дебата у којој су учесници скупа изнели своје примере добре праксе у раду са корисницима, али и потешкоће које имају у примени Закона о заштити потрошача, који поред бројних позитивних особина, има своје недостатке и недоречености.

Скупу су, поред представника организација за заштиту потрошача, присуствовали и представници заштитника грађана, као и представници бројних јавних предузећа са територије Војводине. Испред ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин, која је била једино предузеће на скупу са територије нашег града, присуствовали су Бранко Тодорић, председник Комисији за решавање рекламације потрошача, и Синиша Гајин, руководилац Службе информисања и пословних комуникација.

„Комисија за решавање рекламација је у нашем предузећу основана одмах по усвајању Закона о заштити потрошача, у свом саставу има и представника организације за заштиту потрошача, и ради у складу са поменутим Законом. Информације пренете током скупа и мишљења организација које се баве заштитом потрошача и грађана само су то потврдиле и показале да смо правилно разумели улогу Комисије као другостепеног органа у одлучивању по рекламацијама потрошача“ – рекао је Бранко Тодорић, председник Комисије за решавање рекламација потрошача у ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин, након завршетка скупа.

Синиша Гајин, руководилац Службе информисања и пословних комуникација ЈКП „Водовод и канализација“, је након скупа истакао: „Наше предузеће води политику потпуне отворености према јавности и нашим корисницима као делу јавности, а сматрамо да до потпуног задовољства све три стране – потрошача, представника организације за заштиту потрошача и самог предузећа, може доћи само стварањем партнерских односа заснованих на међусобном разумевању и сарадњи. Зато се радо одазивамо позиву на сваки овакав скуп који може допринети побољшању комуникације и разумевања између наведених страна, и дати нам нове смернице ка још ефикаснијем раду са корисницима.“

Синиша Гајин, један од саговорника у емисији „Потрошачки репортер“ РТВ „Војводина“

„Посебно је задовољство -додао је Гајин – што је наш систем обавештавања корисника, информације које пружамо путем нашег сајта и бесплатне инфо линије, могућности које пружамо корисницима приликом остваривања њихових права и рад са корисницима у складу са Законом о заштити потрошача препознат и од стране организација за заштиту потрошача и заштитника грађана, а и од присутних колега из других градова, као пример добре праксе у раду са корисницима“.

„Заједнички закључак присутних на скупу је тај да је Закон о заштити потрошача у протекле четири године донео значајне помаке у комуникацији између корисника и пружаоца услуга, да се морају уложити заједнички напори свих заинтересованих страна да се та комуникација још побољша, али и да сам Закон има својих одређених недостатака, да је у појединим деловима уопштен и није прилагођен реалним ситуацијама на терену, да у неким деловима није ни применљив у пракси и да треба тежити његовим променама које би имале за циљ његову потпуну дефинисаност и применљивост у свим областима у којима се пружају услуге корисницима“- закључио је Гајин.

Током и након одржаног скупа РТВ „ВОЈВОДИНА“ снимила је и емисију  „ПОТРОШАЧКИ РЕПОРТЕР“ под називом „Права потрошача комуналних услуга“ (емитована 24.02.2018.) где је један од саговорника био и Синиша Гајин, руководилац Службе информисања и пословних комуникација нашег предузећа. Емисију можете погледати испод текста.

 

ПРИЛОГ РТВ „ВОЈВОДИНА“ СА ОДРЖАНОГ СКУПА ЕМИТОВАН У ИНФОРМАТИВНОЈ ЕМИСИЈИ „ДНЕВНИК“ (24.02.2018.)

 

Прочитајте још:

Видео прилоге погледајте на нашем каналу: you tube Info VIK Zrenjanin

Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •