Prijava stanja vodomera može se izvršiti u periodu od 20. do 25. u mesecu, da bi se obračun na računu izvršio na osnovu stvarne potrošnje umesto na osnovu prosečne, kako se korisnici zadužuju u toku zimskog perioda i između dva očitavanja vodomera. U toku zimskog perioda, od novembra do marta […]
Monthly Archives: februar 2019
Sutra ističe rok za podnošenje reklamacija na januarski račun. Reklamacija se može dostaviti preduzeću lično, poštom ili slanjem mejla. Rok za podnošenje reklamacija na janurski račun za usluge JKP „Vodovod i kanalizacija“ je 20. februar, tako da korisnici još sutra mogu podneti reklamaciju na dostavljeni račun. Reklamacija se može podneti, […]
Zaposleni JKP „Vodovod i kanalizacija“ podržali humanitarnu akciju koju su organizovali Gradska narodna biblioteka i Crveni krst Zrenjanina i za 48 sati prikupili 109 knjiga koje su 14. februara, u okviru Dana darivanja knjiga, zajedno sa ostalima podeljeni deci koja su korisnici Narodne kuhinje. Gradska narodna biblioteka i Crveni krst […]
JKP „VODOVOD I KANALIZACIJA“ ZRENJANIN SVIM SUGRAĐANIMA ČESTITA DAN DRŽAVNOSTI REPUBLIKE SRBIJE! Dan državnosti Republike Srbije praznuje se 15. i 16. februara, kao spomen na dva događaja od izuzetnog istorijskog i političkog značaja. Na Sretenje 15. februara 1804. godine u Orašcu je počeo Prvi srpski ustanak koji je označio početak […]
Za vreme praznika Sretenje – Dan državnosti, 15. i 16. februara, koji se praznuje neradno, neće raditi naplatna mesta JKP „Vodovod i kanalizacija“ u gradu, kao ni šalteri za podnošenje reklamacija, info-pult i blagajne koji se nalaze u Korisničkom centru u Petefijevoj 3. Za vreme praznika korisnicima je za prijavu […]
Na adrese korisnika usluga JKP „Vodovod i kanalizacija“ dostavljeni računi za januar mesec. Roklamacije se mogu podneti do 20. februara. Do 12. februara na adrese korisnika usluga JKP „Vodovod i kanalizacija“ u gradu i naseljenim mestima su dostavljeni računi za januar mesec. U zimskom periodu, od novembra do marta meseca, […]
Softverski problem na sistemu upravljanja procesom proizvodnje vode na postrojenju za prečišćavanje vode izazvao je prekid vodosnabdevanja na teritoriji celog grada. Radi se na otklanjanju problema. U kasnim večernjim časovima softverski problem na sistemu upravljanja procesom proizvodnje vode na postrojenju za prečišćavanje vode prouzrokovao je prekid vodosnabdevanja na teritoriji celog […]
Pravilnik o načinu uzimanja uzorka i metodama za laboratorijsku analizu vode za piće propisuje STROGA i PRECIZNA pravila koja se moraju poštovati prilikom uzimanja uzorka vode radi dalje laboratorijske analize . Ovo napominjemo iz razloga što se u javnosti pojavila analiza vode iz gradske vodovodne mreže, koja je unela nemir […]
Investitor izgradnje postrojenja za prečišćavanje pitke vode za grad Zrenjanin GRUPO ZILIO danas se oglasio saopštenjem za medije koje prenosimo u celosti. Na kraju teksta se nalaze i najnoviji rezultati ispitivanja kvaliteta vode sa postrojenja (mikrobiološka i fizičko hemijska analiza) koje je izvršio Gradski zavod za javno zdravlje Beograd. „Dana 05/02/2019 […]