Prijava kvara

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

PRIJAVA KVARA: 534-097

Za prijavu kvara na javnoj vodovodnoj i kanalizacionoj mreži korisnicima je svakog dana, od 00 do 24 časa, na raspolaganju broj dispečerske službe našeg preduzeća 023/534-097 .

Napominjemo da se razgovor sa operaterom na pomenutom broju telefona snima.

Dežurni dispečer može zatražiti od korisnika određene lične podatke neophodne radi evidencije poziva i za potrebe što bržeg lociranja mesta kvara i sanacije istog, kao što su ime i prezime, adresa i mesto stanovanja i kontakt telefon. Traženi lični podaci će se koristiti isključivo za navedene potrebe i u druge svrhe se neće koristiti, a sve u skladu sa Obaveštenjem o zaštiti podataka o ličnosti – politika privatnosti .

VAŽNO: Unutrašnja (kućna) vodovodna i kanalizaciona mreža, od vodomera ka unutrašnjosti objekta i u samom objektu, i od uličnog kanalizacionog šahta ka objektu i u samom objektu, je u ingerenciji korisnika. Korisnik brine o pomenutoj mreži, snosi troškove njene ugradnje i održavanja, i u slučaju havarije u obavezi je da o svom trošku angažuje lice koje će sanirati istu.

JKP „Vodovod i kanalizacija“ brine o javnoj vodovodnoj mreži, odnosno o mreži do vodomera korisnika, i javnoj kanalizacionoj mreži, o mreži do uličnog šahta na koji se korisnik priključio, i samo na njima sanira kvarove.

 


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •