Misija, vizija i ciljevi

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

MISIJA, VIZIJA I CILJEVI JKP „VODOVOD I KANALIZACIJA“ ZRENJANIN

MISIJA

Jasna orijentacija ka krajnjem korisniku kroz pružanje kvalitetne usluge distribucije vode koja će zadovoljiti kvalitetom, kvantitetom i zdravstvenom ispravnošću.

Odvođenje i tretman otpadnih voda prema najvišim standardima zaštite životne sredine.

Kontinuiran razvoj uz stalnu implementaciju novih ideja i tehničkih inovacija.

Unapređenje usluga zasnovano na stručnom  osposobljavanju zaposlenih i mišljenju korisnika.

Dvosmerna komunikacija sa svim zainteresovanim javnostima u cilju potpune informisanosti korisnika i izgradnje odnosa zasnovanog na međusobnom poverenju.

VIZIJA

Savremeno i uspešno preduzeće, uzor i lider u regionu, u oblasti vodosnabdevanja, odvođenja i tretmana otpadnih voda.

Preduzeće posluje finansijski nezavisno po tržišnim principima, uz planski i kontinurini razvoj, i u stalnoj saradnji sa osnivačem realizuje investicije koje doprinose boljem i kvalitetnijem životu lokalne zajednice.

Kvalitet pruženih usluga je na najvišem profesionalnom nivou, usaglašen sa zakonskim propisima i potrebama korisnika.

Sve informacije o poslovanju preduzeća su lako dostupne javnostima, a međusobni odnos sa korisnicima zasnovan je na međusobnom poverenju.

Poslujući u skladu sa zakonskom regulativom preduzeće štiti životnu sredinu i aktivno radi na širenju svesti o značaju njenog očuvanja i zaštite.

CILJEVI

Srednjoročni ciljevi:

  • Plansko sprovođenje aktivnosti koje za cilj imaju finansijski nezavisno poslovanje preduzeća na održivi način i po tržišnim principima.
  • Redovno i kontinuirano vodosnabdevanje Zrenjanina vodom sa postrojenja za prečišćavanje pitke vode koja je u skladu sa Pravilnikom o higijenskoj ispravnosti vode za piće R. Srbije.
  • Redovno i kontinuirano prikupljanje i odvođenje otpadnih voda.
  • U saradnji sa osnivačem realizuju se pripremne aktivnosti za izgradnju prečišćivača otpadnih voda za Grad Zrenjanin.
  • Aktivna saradnja sa osnivačem u pogledu investicija iz oblasti nadležnosti preduzeća koje doprinose poboljšanju kvaliteta usluga i boljem i kvalitetnijem životu lokalne zajednice.
  • Redovno održavanje vodovodne mreže u Zrenjaninu i naseljenim mestima na teritoriji Grada Zrenjanina.
  • Redovno održavanje kanalizacione mreže u Zrenjaninu i naseljenim mestima na teritoriji Grada Zrenjanina gde je je ista izgrađena.
  • Monitoring vodovodne mreže u cilju smanjenja gubitaka u mreži i izradi plana prioriteta zamene vodovodne mreže u Zrenjaninu.
  • Bušenje novih i reparacija postojećih bunara na izvorištima u Zrenjaninu i naseljenim mestima.
  • U saradnji sa osnivačem realizuju se pripremne aktivnosti na izgradnji prečišćivača pitke vode u naseljenim mestima na teritoriji Grada Zrenjanina.
  • Kontinuirani razvoj uz stalnu implementaciju novih ideja i tehničkih inovacija, planska modernizacija mehanizacije, voznog parka, opreme i sredstava za rad.
  • Stručno usavršavanje i osposobljavanje zaposlenih u cilju efikasnijeg obavljanja posla i pružanja što kvalitetnije usluge korisnicima.
  • Jačanje dvosmerne komunikacije sa svim zainteresovanim javnostima u cilju njihove potpune informisanosti i izgradnje odnosa zasnovanog na međusobnom poverenju.
  • Kontinuirana saradnja sa medijima sa ciljem informisanja javnosti o svim aktivnostima preduzeća.
  • Kontinuirani rad na unapređenju uspostavljenih kanala komunikacije sa korisnicima.
  • Konstantno usaglašavanje načina pružanja usluga važećim zakonskim aktima i najvišim profesionalnim principima poslovanja.
  • Redovno sprovođenje ispitivanja zadovoljstva korisnika uslugama preduzeća i iplementacija rezultata ispitivanja u cilju poboljšanja pružanja usluga.
  • Poslovanje u skladu sa zakonskom regulativom o zaštiti životne sredine i aktivan rad na širenju svesti o značaju njenog očuvanja i zaštite.

 

Dugoročni ciljevi:

  • Finansijski nezavisno poslovanje preduzeća na održivi način i po tržišnim principima.
  • Redovno i kontinuirano vodosnabdevanje Zrenjanina vodom sa postrojenja za prečišćavanje pitke vode koja je u skladu sa Pravilnikom o higijenskoj ispravnosti vode za piće R. Srbije.
  • Redovno i kontinuirano prikupljanje, odvođenje i tretman otpadnih voda u skladu sa važećom zakonskom regulativom i najvišim standardima zaštite životne sredine.
  • Aktivna saradnja sa osnivačem u pogledu investicija iz oblasti nadležnosti preduzeća koje doprinose poboljšanju kvaliteta usluga i boljem i kvalitetnijem životu lokalne zajednice.
  • Redovno održavanje vodovodne mreže u Zrenjaninu i naseljenim mestima na teritoriji Grada Zrenjanina i zamena vodovodne mreže u skladu sa planom zamene postojeće vodovodne mreže i obezbeđenim sredstvima od strane osnivača, pokrajinskih i republičkih institucija i putem projekata.
  • Redovno održavanje kanalizacione mreže u Zrenjaninu i naseljenim mestima gde je je ista izgrađena, kao i zamena mreže u skladu sa definisanim prioritetima i i obezbeđenim sredstvima od strane osnivača, pokrajinskih i republičkih institucija i putem projekata.
  • Bušenje novih i reparacija postojećih bunara na izvorištima u Zrenjaninu i naseljenim mestima.
  • Izgradnja prečišćivača pitke vode u naseljenim mestima u skladu sa definisanim planom od strane osnivača i obezbeđenim sredstvima.
  • Kontinuirani razvoj uz stalnu implementaciju novih ideja i tehničkih inovacija, planska modernizacija mehanizacije, voznog parka, opreme i sredstava za rad.
  • Stručno usavršavanje i osposobljavanje zaposlenih u cilju efikasnijeg obavljanja posla i pružanja što kvalitetnije usluge korisnicima.
  • Jačanje dvosmerne komunikacije sa svim zainteresovanim javnostima u cilju njihove potpune informisanosti i izgradnje odnosa zasnovanog na međusobnom poverenju.
  • Kontinuirana saradnja sa medijima sa ciljem informisanja javnosti o svim aktivnostima preduzeća.
  • Kontinuirani rad na unapređenju uspostavljenih kanala komunikacije sa korisnicima, otvaranje novih kanala komunikacije u skladu sa važećim zakonskim aktima i trendovima u oblasti komunikacije.
  • Konstantno usaglašavanje načina pružanja usluga važećim zakonskim aktima i najvišim profesionalnim principima poslovanja.
  • Redovno sprovođenje ispitivanja zadovoljstva korisnika uslugama preduzeća i iplementacija rezultata ispitivanja u cilju poboljšanja pruženih usluga.
  • Poslovanje u skladu sa zakonskom regulativom o zaštiti životne sredine i aktivan rad na širenju svesti o značaju njenog očuvanja i zaštite.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •