Promena stanja vodomera na računu

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

PROMENA STANJA VODOMERA NA RAČUNU

Promenu stanja vodomera na osnovu kojeg je izvršeno fakturisanje zaduženja na računu (uplatnici) korisnici mogu izvršiti svakog radnog dana u vremenu od 7,30 do 13,30 časova u Službi naplate u kancelariji 1 Korisničkog centra (Petefijeva 3, Zrenjanin).

Za promenu stanja vodomera na računu korisnik je u obavezi da dostavi:

  • fotografiju vodomera na kojoj je jasno vidljivo stanje vodomera (uslikana mobilnim telefonom ili digitalnim fotoaparatom)
  • ličnu kartu na uvid

Ukoliko se na osnovu dostavljene fotografije utvrdi da je došlo do zaduživanja na osnovu pogrešno očitanog stanja vodomera, korisniku će odmah na licu mesta biti izvršena izmena stanja vodomera u kartici korisnika i izdat ispravljen račun na osnovu novoutvrđenog stanja vodomera.


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •