Zamena vodomera

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

ZAMENA VODOMERA

PODNOŠENJE ZAHTEVA ZA ZAMENU VODOMERA

Zahtev za zamenu vodomera korisnici mogu podneti preduzeću ISKLJUČIVO PISANIM PUTEM na jedan od tri načina:

  • lično
  • poštom
  • slanjem mejla

LIČNO PODNOŠENJE ZAHTEVA ZA ZAMENU VODOMERA

Korisnici mogu lično podneti Zahtev za zamenu vodomera Službi informisanja i poslovnih komunikacija svakog radnog dana u vremenu od 7,30 do 13,30 časova u Korisničkom centru (Petefijeva 3, Zrenjanin) na šalteru 1 – Prijem reklamacija i zahteva.

Prilikom podnošenja Zahteva korisnik je dužan da popuni formular, koji je sastavni i obavezni deo Zahteva za zamenu vodomera, u kom će navesti što detaljnije obrazloženje razloga podnošenja Zahteva i isti potpisati. Radi ubrzanja procedure podnošenja Zahteva korisnik može kod kuće pripremiti i potpisati obrazloženje razloga podnošenja istog koji će predati službeniku na šalteru. Isti će službenik, u oba slučaja, po prijemu kopirati u još dva primerka.

Službenik će od korisnika, radi popunjavanja obrasca Zahteva za zamenu vodomera, zatražiti neophodne lične podatke: ime i prezime, adresu dostavljanja odgovora na podnetu reklamaciju i kontakt telefon. Pomenuti podaci su neophodni i radi uvođenja Zahteva u elektronski sistem praćenja zahteva.

Zahtev za zamenu vodomera se štampa u tri istovetna primerka koje potpisuju službenik i korisnik, zavodi se u Delovodnik za korisnike, dodeljuje mu se delovodni broj, upisuje datum podnošenja, i pečatira svaki primerak.

Svaki primerak Zahteva sadrži:

  • popunjen Zahtev za zamenu vodomera (sa ličnim podacima korisnika, delovodnim brojem, datumom prijema, pečatom i potpisima korisnika i službenika)
  • od strane korisnika popunjen i potpisan formular sa detaljnim obrazloženjem razloga podnošenja Zahteva (ili od strane korisnika već pripremljeno i potpisano obrazloženje razloga podnošenja Zahteva)

Jedan, gore navedeni, primerak podnetog Zahteva dodeljuje se korisniku kao dokaz da je Zahtev ušao u sistem rešavanja, s tim da primerak u kojem se nalazi originalan formular koji je popunio i potpisao korisnik ostaje preduzeću.

Zahtev se dalje upućuje nadležnoj službi preduzeća na rešavanje. Služba informisanja i poslovnih komunikacija nakon dobijanja odgovora od nadležne službe priprema odgovor za korisnika i nakon potpisa direktora preduzeća šalje ga korisniku poštom na kućnu adresu.

 

PODNOŠENJE ZAHTEVA ZA ZAMENU VODOMERA POŠTOM

Korisnici Zahtev za zamenu vodomera mogu uputiti poštom na adresu: JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin, Petefijeva 3, 23 000 Zrenjanin. Na koverti sa prednje strane je poželjno navesti: ZAHTEV – SLUŽBA INFORMISANJA.

Uz detaljno obrazloženje razloga podnošenja Zahteva korisnik je u obavezi da u pisanom Zahtevu navede: ime i prezime, adresu, kontakt telefon i da istu potpiše. Pomenuti podaci su neophodni za popunjavanje obrasca Zahteva za zamenu vodomera i radi uvođenja istog u elektronski sistem praćenja zahteva.

Zahtev za zamenu vodomera se štampa u tri istovetna primerka koje potpisuje službenik za prijem zahteva i reklamacija, zavodi se u Delovodnik za korisnike, dodeljuje mu se delovodni broj, upisuje datum podnošenja koji odgovara datumu prijema poslatog Zahteva korisnika na Delovodnik preduzeća, i pečatira svaki primerak, a obrazloženje korisnika se kopira u dva primerka. Umesto potpisa korisnika na Zahtevu upisuje se: POŠTA

Svaki primerak Zahteva sadrži:

  • popunjen Zahtev za zamenu vodomera (sa ličnim podacima korisnika, delovodnim brojem, datumom prijema, pečatom i potpisom službenika, a na mestu potpisa korisnika POŠTA)
  • od strane korisnika poštom dostavljeno potpisano detaljno obrazloženje razloga podnošenja Zahteva

Jedan, gore navedeni, primerak podnetog Zahteva poštom se dostavlja korisniku na adresu koju je naveo kao dokaz da je isti ušao u sistem rešavanja, s tim da primerak u kojem se nalazi poštom dostavljeno i potpisano obrazloženje korisnika ostaje preduzeću.

Zahtev se dalje upućuje nadležnoj službi preduzeća na rešavanje. Služba informisanja i poslovnih komunikacija nakon dobijanja odgovora od nadležne službe priprema odgovor za korisnika i nakon potpisa direktora preduzeća šalje ga korisniku poštom na kućnu adresu.

 

PODNOŠENJE ZAHTEVA ZA ZAMENU VODOMERA MEJLOM

Korisnici Zahtev za zamenu vodomera mogu uputiti mejlom ISKLJUČIVO na mejl adresu Službe informisanja i poslovnih komunikacija info@vikzr.rs .

Uz detaljno obrazloženje razloga podnošenja Zahteva korisnik je u obavezi da u Zahtevu poslatom mejlom navede: ime i prezime, adresu, kontakt telefon. Pomenuti podaci su neophodni za popunjavanje obrasca Zahtev za zamenu vodomera i radi uvođenja istog u elektronski sistem praćenja zahteva.

Zahtev za zamenu vodomera se štampa u tri istovetna primerka koje potpisuje službenik za prijem zahteva i reklamacija, zavodi se u Delovodnik za korisnike, dodeljuje mu se delovodni broj, upisuje datum podnošenja koji odgovara datumu prijema mejla na info@vikzr.rs , i pečatira svaki primerak, a obrazloženje korisnika se štampa u tri primerka. Umesto potpisa korisnika na Zahtevu upisuje se: MEJL.

Svaki primerak Zahteva sadrži:

  • popunjen Zahtev za zamenu vodomera (sa ličnim podacima korisnika, delovodnim brojem, datumom prijema, pečatom i potpisom službenika, a na mestu potpisa korisnika MEJL)
  • od strane korisnika mejlom dostavljeno detaljno obrazloženje razloga podnošenja Zahteva

Jedan, gore navedeni, primerak podnetog Zahteva poštom se dostavlja korisniku, na adresu koja je navedena u mejlu, kao dokaz da je Zahtev ušao u sistem rešavanja.

Zahtev se dalje upućuje nadležnoj službi preduzeća na rešavanje. Služba informisanja i poslovnih komunikacija nakon dobijanja odgovora od nadležne službe priprema odgovor za korisnika i nakon potpisa direktora preduzeća šalje ga korisniku poštom na kućnu adresu.

Napomene:

  • ukoliko je mejl korisnika poslat posle 13,30 časova biće zaveden u Delovodnik za korisnike na sutrašnji datum, odnosno ako je u pitanju petak, vikend ili praznik na datum prvog radnog dana
  • po prijemu mejla korisnik će od Službe informisanja i poslovnih komunikacija dobiti odgovor da će Zahtev korisnika biti zaveden i prosleđen nadležnoj službi na rešavanje, da će mu primerak Zahteva biti poslat na kućnu adresu kao dokaz da je Zahtev ušao u zvaničnu proceduru rešavanja, kao i odgovor nakon rešavanja podnetog Zahteva
  • ukoliko u mejlu nisu navedene sve potrebne informacije ili razlog podnošenja Zahteva, Služba informisanja će od korisnika zahtevati dopunu Zahteva i tek po dostavljanju neophodnih informacija zavesti Zahtev u Delovodnik za korisnike sa datumom pristizanja poslednje tražene informacije, odnosno na sutrašnji datum ukoliko je mejl poslat posle 13,30 časova ili  ako je u pitanju petak, vikend ili praznik na datum prvog radnog dana.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •