Sutra ističe rok za podnošenje reklamacija na januarski račun. Reklamacija se može dostaviti preduzeću lično, poštom ili slanjem mejla.
Rok za podnošenje reklamacija na janurski račun za usluge JKP „Vodovod i kanalizacija“ je 20. februar, tako da korisnici još sutra mogu podneti reklamaciju na dostavljeni račun.
Reklamacija se može podneti, isključivo pisanim putem, na jedan od tri načina:
- lično – na šalteru za prijem reklamacija i zahteva korisnika (šalter 1) u prostorijama Korisničkog centra u Petefijevoj 3 u Zrenjaninu u vremenu od 7,30 do 13,30 časova
- poštom – na adresu preduzeća – JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin, Petefijeva 3, 23101 Zrenjanin, sa naznakom REKLAMACIJA – SLUŽBA INFORMISANJA
- mejlom – slanjem reklamacije na mejl adresu info@vikzr.rs
Bitna napomena: kod slanja reklamacije poštom ili mejlom obavezno navesti: ime i prezime vlasnika priključka, adresu i mesto, kontakt telefon i šifru korisnika (nalazi se u levom gornjem uglu računa)
Reklamacije dostavljene posle 20. februara biće odbačene kao neblagovremene i neće se razmatrati.
Sve o načinu podnošenja reklamacija možete pročitati na http://www.vikzr.rs/podnosenje-reklamacija/
Pročitajte još:
- ZAPOSLENI JKP „VODOVOD I KANALIZACIJA“ PODRŽALI HUMANITARNU AKCIJU
- DOSTAVLJENI RAČUNI ZA JANUAR MESEC
- PROVERA STANJA RAČUNA
Služba informisanja i poslovnih komunikacija
JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin