Na adrese korisnika usluga JKP „Vodovod i kanalizacija“ dostavljeni računi za januar mesec. Roklamacije se mogu podneti do 20. februara.
Do 12. februara na adrese korisnika usluga JKP „Vodovod i kanalizacija“ u gradu i naseljenim mestima su dostavljeni računi za januar mesec.
U zimskom periodu, od novembra do marta meseca, odnosno do prvog redovnog očitavanja vodomera, korisnici široke potrošnje se zadužuju akontativno, tj. na osnovu svoje dosadašnje prosečne mesečne potrošnje, što je slučaj i na računima za januar mesec. Svi korisnici koji su do 25. januara prijavili stanje svojih vodomera zaduženi su na osnovu javljenog stanja, a način zaduženja naznačen je na samom računu. Korisnici iz objekata kolektivnog stanovanja (kućni saveti) zaduženi su na osnovu očitanog stanja vodomera.
Računi za januar mesec dospevaju na naplatu 20. februara, a bez naplate provizije korisnici račune mogu platiti na jednom od devet naplatnih mesta preduzeća u gradu.
Reklamacije na račun za januar mesec korisnici mogu podneti najkasnije do 20. februara, a reklamacije podnete nakon tog datuma neće se razmatrati i biće odbačene kao neblagovremene.
Korisnici reklamacije mogu podneti lično na šalteru 1 u prostorijama Korisničkog centra u Petefijevoj 3 u Zrenjaninu, poslati poštom na adresu: JKP „Vodovod i kanalizacija“, Petefijeva 3, 23101 Zrenjanin sa naznakom REKLAMACIJA – SLUŽBA INFORMISANJA, ili mejlom na info@vikzr.rs .
Kod reklamacija poslatih poštom ili mejlom obavezno je da korisnici navedu ime i prezime, adresu i kontakt telefon.
Za sve potrebne informacije korisnicima je na raspolaganju besplatna korisnička info linija 0800/024-023 (radnim danima od 7 do 15 časova).
Prijavu stanja vodomera korisnici, koji to žele, mogu izvršiti u periodu od 2o-og do 25-og januara u 12 časova, kako bi se javljeno stanje našlo na računu za februar mesec.
Pročitajte još:
Služba informisanja i poslovnih komunikacija
JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin