Rokovi dostavljanja reklamacije i odgovora

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

ROKOVI DOSTAVLJANJA REKLAMACIJE I ODGOVORA NA ISTU

Krajnji rok za dostavljanje reklamacije korisnika preduzeću na račun za usluge JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin je 20-ti u mesecu kada je račun izdat (primer: na račun za decembar mesec 2017. godine, koji je izdat u januaru mesecu 2018. godine, korisnik može podneti pisanu reklamaciju do 20.01.2018. godine).

Sve podnete reklamacije korisnika nakon pomenutog datuma se neće razmatrati, odnosno biće odbačene kao neblagovremene.

Rok za dostavljanje odgovora preduzeća na podnetu reklamaciju korisnika je 8 (osam) dana od dana prijemema reklamacije, odnosno datuma kada je reklamacija zavedena u Delovodnik za korisnike.

Preduzeće može izvršiti produženje roka za odgovor na podnetu reklamaciju na 15 (petnaest) dana, o čemu će korisnika pismeno obavestiti u roku od 8 (osam) dana od dana prijema reklamacije, odnosno datuma kada je reklamacija zavedena u Delovodnik za korisnike.

Reklamacije korisnika na ostale usluge preduzeća mogu se podneti preduzeću pisanim putem u svakom momentu, a odgovor na podnetu reklamaciju biće dostavljen korisniku u već pomenutim rokovima.

PRIGOVOR (ŽALBA) KORISNIKA NA ODGOVOR PREDUZEĆA NA DOSTAVLJENU REKLAMACIJU

Na dostavljeni odgovor od strane preduzeća na podnetu reklamaciju korisnik može uputiti prigovor (žalbu), o kojoj će odlućivati – Komisija za rešavanje reklamacija korisnika, u kojoj se, osim predstavnika preduzeća, nalazi i lice iz licenciranog udruženja za zaštitu potrošača.

Dostavljanje prigovora i rok za odgovor Komisije za rešavanje reklamacija na podneti prigovor je identičan načinu dostavljanja i rokovima za odgovor preduzeća na podnetu reklamaciju korisnika.

Odgovor Komisije za rešavanje reklamacija korisnika je konačan i na njega ne postoji mogućnost podnošenja prigovora.

KAKO PODNETI REKLAMACIJU NA USLUGE PREDUZEĆA PROČITAJTE NA http://www.vikzr.rs/podnosenje-reklamacija/


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •