RAD SLUŽBI JKP „VODOVOD I KANALIZACIJA“ ZA VREME PRAZNIKA

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

U ponedeljak neće raditi šalteri u zgradi preduzeća i naplatna mesta u gradu. Za vreme praznika dežurne su dispečarska služba i ekipe za intervencije na javnim mrežama. Šalteri blagajne i za podnošenje reklamacija vraćeni u Petefijevu 3.

Za vreme predstojećeg državnog praznika “Dan primirja u Prvom svetskom ratu“, u ponedeljak 12.11.2018. godine, neće raditi šalteri u zgradi JKP „Vodovod i kanalizacija“, kao ni naplatna mesta u gradu.

Korisnicima je za prijavu kvarova na javnoj mreži 24 časa dostupan telefon dispečerske službe našeg preduzeća 534-097, a za njihovo otklanjanje dežuraće ekipe održavanja vodovodne i kanalizacione mreže.

Od utorka,13. novembra, sva naplatna mesta i svi šalteri u zgradi JKP  „Vodovod i kanalizacija“ radiće po ustaljenom radnom vremenu.

U toku ove nedelje u zgradu preduzeća u Petefijevoj 3 vraćeni su šalter blagajne i šalter za prijem reklamacija i zahtev korisnika, koje će biti na raspolaganju korisnicima svakog radnog dana od 7,30 do 13,30 časova.

Pomenuti šalteri se nalaze u drugom delu zgrade u novoformiranom Korisničkom centru, u nekadašnjim prostorijama banke, gde su premeštene Služba naplate i Služba informisanja, koje neposredno rade sa korisnicima.

Zbog preseljenja Službe naplate dosadašnji broj telefona službe 593-014 je trenutno van upotrebe.

U toku su završni radovi na adaptaciji novog Korisničkog centra JKP „Vodovod i kanalizacija“ i u narednim danima sledi njegovo zvanično otvaranje.

Više o radnom vremenu za vreme praznika i vraćanju šaltera u zgradu preduzeća pogledajte u video prilogu RTV „SANTOS“ koji je objavljen u njihovoj centralnoj informativnoj emisiji „DAN“ (09.11.2018.), a koji se nalazi ispod ovog teksta.

Pročitajte još:

Video priloge pogledajte na našem You Tube kanalu: Vodovod i kanalizacija Zrenjanin

Služba informisanja i poslovnih komunikacija
JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •