PREDSTAVNICI „VODOVODA“ NA SKUPU U ORGANIZACIJI ASOCIJACIJE POTROŠAČA SRBIJE

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Asocijacija potrošača Srbije „APOS“ je u prostorijama EU info centra u Novom Sadu 21. februara organizovala stručni skup pod nazivom „Komunalne usluge u Vojvodini – prenos dobre prakse“.

Skup je otvoren prezentacijom rezultata istraživanja „Koliko potrošači poznaju svoja prava u oblasti komunalnih usluga“ koje je sproveo APOS, a koje je prisutnima prenela pravnica pomenutog udruženja Jovanka Nikolić.

Jovanka Nikolić prezentuje rezultata istraživanja učesnicima skupa koje je sproveo APOS (foto: APOS)

Nakon prezentacije sprovedenog istraživanja bila je otvorena debata u kojoj su učesnici skupa izneli svoje primere dobre prakse u radu sa korisnicima, ali i poteškoće koje imaju u primeni Zakona o zaštiti potrošača, koji pored brojnih pozitivnih osobina, ima svoje nedostatke i nedorečenosti.

Skupu su, pored predstavnika organizacija za zaštitu potrošača, prisustvovali i predstavnici zaštitnika građana, kao i predstavnici brojnih javnih preduzeća sa teritorije Vojvodine. Ispred JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin, koja je bila jedino preduzeće na skupu sa teritorije našeg grada, prisustvovali su Branko Todorić, predsednik Komisiji za rešavanje reklamacije potrošača, i Siniša Gajin, rukovodilac Službe informisanja i poslovnih komunikacija.

Skupu su prisustvovali i predstavnici JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin – Branko Todorić i Siniša Gajin (treći red u sredini) (foto: APOS)

„Komisija za rešavanje reklamacija je u našem preduzeću osnovana odmah po usvajanju Zakona o zaštiti potrošača, u svom sastavu ima i predstavnika organizacije za zaštitu potrošača, i radi u skladu sa pomenutim Zakonom. Informacije prenete tokom skupa i mišljenja organizacija koje se bave zaštitom potrošača i građana samo su to potvrdile i pokazale da smo pravilno razumeli ulogu Komisije kao drugostepenog organa u odlučivanju po reklamacijama potrošača“ – rekao je Branko Todorić, predsednik Komisije za rešavanje reklamacija potrošača u JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin, nakon završetka skupa.

Siniša Gajin, rukovodilac Službe informisanja i poslovnih komunikacija JKP „Vodovod i kanalizacija“, je nakon skupa istakao: „Naše preduzeće vodi politiku potpune otvorenosti prema javnosti i našim korisnicima kao delu javnosti, a smatramo da do potpunog zadovoljstva sve tri strane – potrošača, predstavnika organizacije za zaštitu potrošača i samog preduzeća, može doći samo stvaranjem partnerskih odnosa zasnovanih na međusobnom razumevanju i saradnji. Zato se rado odazivamo pozivu na svaki ovakav skup koji može doprineti poboljšanju komunikacije i razumevanja između navedenih strana, i dati nam nove smernice ka još efikasnijem radu sa korisnicima.“

„Posebno je zadovoljstvo -dodao je Gajin – što je naš sistem obaveštavanja korisnika, mogućnosti koje pružamo korisnicima prilikom ostvarivanja njihovih prava i rad sa korisnicima u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača prepoznat i od strane organizacija za zaštitu potrošača i građana, a i od prisutnih kolega iz drugih gradova, kao primer dobre prakse u radu sa korisnicima“.

„Zajednički zaključak prisutnih na skupu je taj da je Zakon o zaštiti potrošača u protekle četiri godine doneo značajne pomake u komunikaciji između korisnika i pružaoca usluga, da se moraju uložiti zajednički napori svih zainteresovanih strana da se ta komunikacija još poboljša, ali i da sam Zakon ima svojih određenih nedostataka, da je u pojedinim delovima uopšten i nije prilagođen realnim situacijama na terenu, da u nekim delovima nije ni primenljiv u praksi i da treba težiti njegovim promenama koje bi imale za cilj njegovu potpunu definisanost i primenljivost u svim oblastima u kojima se pružaju usluge korisnicima“- zaključio je Gajin.

Služba informisanja i poslovnih komunikacija
JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •