ЈКП "Водовод и канализација" Зрењанин

РАД СЛУЖБИ JКП „ВОДОВОД И КАНАЛИЗАЦИЈА“ ЗА ВРЕМЕ ПРАЗНИКА

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

У понедељак неће радити шалтери у згради предузећа и наплатна места у граду. За време празника дежурне су диспечарска служба и екипе за интервенције на јавним мрежама. Шалтери благајне и за подношење рекламација враћени у Петефијеву 3.

За време предстојећег државног празника “Дан примирја у Првом светском рату“, у понедељак 12.11.2018. године, неће радити шалтери у згради ЈКП „Водовод и канализација“, као ни наплатна места у граду.

Корисницима је за пријаву кварова на јавној мрежи 24 часа доступан телефон диспечерске службе нашег предузећа 534-097, а за њихово отклањање дежураће екипе одржавања водоводне и канализационе мреже.

Од уторка,13. новембра, сва наплатна места и сви шалтери у згради ЈКП  „Водовод и канализација“ радиће по устаљеном радном времену.

У току ове недеље у зграду предузећа у Петефијевој 3 враћени су шалтер благајне и шалтер за пријем рекламација и захтев корисника, које ће бити на располагању корисницима сваког радног дана од 7,30 до 13,30 часова.

Поменути шалтери се налазе у другом делу зграде у новоформираном Корисничком центру, у некадашњим просторијама банке, где су премештене Служба наплате и Служба информисања, које непосредно раде са корисницима.

Због пресељења Службе наплате досадашњи број телефона службе 593-014 је тренутно ван употребе.

У току су завршни радови на адаптацији новог Корисничког центра ЈКП „Водовод и канализација“ и у наредним данима следи његово званично отварање.

Више о радном времену за време празника и враћању шалтера у зграду предузећа погледајте у видео прилогу РТВ „САНТОС“ који је објављен у њиховој централној информативној емисији „ДАН“ (09.11.2018.), а који се налази испод овог текста.

Прочитајте још:

Видео прилоге погледајте на нашем You Tube каналу: Vodovod i kanalizacija Zrenjanin

Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •