ЈКП "Водовод и канализација" Зрењанин

ОЧИТАВАЊЕ ВОДОМЕРА У НАСЕЉЕНИМ МЕСТИМА

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Од понедељка 04. априла  почело је прво редовно очитавање водомера, од минимум три колико ће их бити у овој години, у насељеним местима: Клек, Лазарево, Стајићево, Тараш, Фаркаждин, Ечка, Перлез, Арадац, Орловат и делу Меленаца. Од првог марта, када је почео први круг очитавања водомера, оно је завршено у Зрењанину и у 8 насељених места: Ченти, Банатском Деспотовцу, Книћанину, Томашевцу, Ботошу, Белом Блату, Елемиру и делу Меленаца.

Екипе ЈКП „Водовод и канализација“ биће на терену сваког радног дана од 9 до 14 часова, и молимо грађане да у том временском периоду омогуће читачима приступ водомерима, да са поклопаца шахтова и из самих шахтова уклоне све што би отежало или онемогућило очитавање водомера.

OCITAVANJE

 

Код корисника који не буду код куће приликом доласка читача, или где није могуће обавити очитавање, биће остављено писмено обавештење о посети са бројевима телефона на којима могу да јаве стање са својих водомера. То могу да ураде сваког радног дана од 7 до 13,30 часова на следеће телефоне:

  • 530-344
  • 593-003
  • 535-773

Корисницима је пружена могућност да стање својих водомера пријаве преко мејл адресе sluzba.ocitavanja@vikzr.rs, као и слањем смс поруке на број 064/811 60 99, и та могућност им је на располагању непрекидно 24 часа. У оба случаја корисник наводи име и презиме, адреса и стање водомера. Битно је да корисници, без обзира на начин јављања стања, то учине најкасније до 25-ог у месецу.

Сви корисници који желе могу пријавити стање на својим водомерима и пре посете читача.

Замолили би кориснике који у наредном временском периоду неће бити код куће да обавештење са информацијом о стању водомера истакну на видном месту (капија, прозор..) како би читачи евидентирали стање водомера.

Фото : Архива ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин

Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •