НАКОН ПОДЕЛЕ ОКТОБАРСКИХ РАЧУНА НАСТАВЉА СЕ ОЧИТАВАЊЕ ВОДОМЕРА

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

У току је подела октобарских рачуна за услуге ЈКП „Водовод и канализација“. Након поделе рачуна наставља се последње овогодишње очитавање водомера корисника.

У току је подела октобарских рачуна за услуге ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин

30. октобра почела је  подела рачуна за услуге ЈКП „Водовод и канализација“ за октобар месец и планирано је да се она у граду заврши до 8. новембра, а за насељена места рачуни су достављени Пошти ради даље дистрибуције на адресе корисника.

На рачунима за октобар месец сви корисници чији су водомери очитани у периоду од 10. октобра до краја месеца задужени су на основу очитаног стања, док су остали задужени аконтативно или на основу јављеног стања, уколико су стање водомера пријавили до 25. октобра. Корисници у објектима колективног становања (кућни савети) и привредни субјекти задужени су на основу очитаног стања.

На октобарским рачунима налази се нови број жиро рачуна

На октобарском рачуну налази се нови број жиро рачуна, и ова информација је битна за кориснике који рачуне плаћају електронским путем и који имају формиране шаблоне за плаћање рачуна ЈКП „Водовод и канализација“. Потребно је да изврше промену броја жиро рачуна у шаблону и, уместо досадашњег, упишу нови број жиро рачуна 170-30024659000-11.

Рачуни за октобар месец доспевају на наплату 20. новембра, а без наплате провизије корисници рачуне могу платити на једном од девет наплатних места предузећа у граду.

Због поделе рачуна, привремено је прекинуто последње овогодишње редовно очитавање водомера корисника и оно ће бити настављено 9. новембра у седам насељених места: Ченти, Перлезу, Томашевцу, Орловату, Фаркаждину, Елемиру, Тарашу и Меленцима. У Зрењанину и преосталим насељеним местима завршено је очитавање водомера.

Рекламације на рачун за октобар месец корисници могу поднети најкасније до 20. новембра, а рекламације поднете након тог датума неће се разматрати и биће одбачене као неблаговремене.

Корисници рекламације могу поднети лично на шалтеру у Гимназијској 16 у Зрењанину, послати поштом на адресу: ЈКП „Водовод и канализација“, Петефијева 3, 23101 Зрењанин са назнаком РЕКЛАМАЦИЈА – СЛУЖБА ИНФОРМИСАЊА, или мејлом на info@vikzr.rs .

Код рекламација послатих поштом или мејлом обавезно је да корисници наведу име и презиме, адресу и контакт телефон.

За све потребне информације корисницима је на располагању бесплатна корисничка инфо линија 0800/024-023 (радним данима од 7 до 15 часова).

Пријаву стања водомера корисници, који то желе, могу извршити у периоду између 2о-ог и 25-ог новембра.

Прочитајте још:

Видео прилоге погледајте на нашем каналу: YouTube Info VIK Zrenjanin

Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин

 


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •